Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0

Betingelser

 

Kjøpsavtale:

Kjøpsavtalen inngås når kjøper fullfører bestillingen i nettbutikken. Vi reserverer oss for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske feil. Vi kontakter deg hvis det skulle forekomme en forandring ved bestillingen din. Det kan være at en bestillingsvare du har bestilt har fått en ny leveringsdato, eller andre uforutsette ting. 

 

 

Priser:

Prisene er oppgitt i norske kroner og er inkludert moms. Prisen du ser på varen er det du skal betale for varen. Fraktkostnader kommer i tillegg og blir lagt til i kassen før du gjennomfører bestillingen. 

 

Prisfeil:

En sjelden gang kan feil pris være oppgitt. Hvis du kjøper et produkt med stor feil i prisen, kontakter vi deg. Du vil da få muligeten til å betale differansen eller avbryte kjøpet og motta tilbakebetaling.

 

Betaling: 

Hos oss kan du betale med Vipps eller Klarna (faktura, bankkort og kredittkort).

 

Bekreftelse:

Når du har gjennomført et kjøp får du en ordrebekreftelse på mail. Du får en ny mail når pakken forlater vårt lager, med sporingsnummer. 

 

Levering:

Vi pakker og sender varene din fortløpende. Pakken din skal være sendt fra vårt lager senest 3 virkedager etter at ordren er mottatt.  Det kan forekomme noe lengre leveringstid ved hektiske perioder som ved jul og black friday. Ved forhåndsbestillinger sender vi dette samlet med resten av ordren din med mindre det er avtalt noe annet. Kontakt oss ved spørsmål. 

 

Vi leverer kun til adresser i Norge. Vi sender dessverre ikke til Svalbard og Jan Mayen.

 

Levring innenfor Horten Kommune:

Vi holder til i Horten. Du kan hente varene dine hos oss etter avtale. Du får en mail eller sms fra oss når varene dine er ferdig plukket. Vi kan også være behjelpelig med å kjøre småvarer til deg hvis du bor i Horten sentrum eller i områdene rundt. Hvis utkjøring er aktuelt i ditt område vil det komme opp som et alternativ når du velger fraktmetode. Vi kontakter deg på mail eller sms når varen er pakket for å avtale levering. Vil du ha pakken din levert med posten, velger du det som fraktalternativ istedet. 

 

Bestillingsvarer:

Noen av møblene har vi ikke på vårt lager. Disse bestilles på forespørsel. Vi kontakter våre leverandører fortløpende og bestiller varen din. Vi kontakter deg hvis det skulle bli forsinkelser på leveransen eller hvis vår leverandør har gått tom for varen. Har du forhåndsbetalt for en vare leverandøren ikke kan levere får du pengene tilbake. Bestillingsvarer leveres normalt sett mellom 1 til 4 uker. 

 

Bestillingsvarer kan ikke returneres. Avbestiller du din bestillingsordre, belastes du for en avbestillingsgebyr på 25% av varens pris.

 

 

Leveranse: Vi sender varene dine med Postnord. Fast pris på frakt er 89,- for småvarer. Større ting som møbler vil det tilkomme et ekstra fraktgebyr. Det er kundens ansvar å oppgi riktig navn og adresse ved en bestilling. Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret innen 14 dager vil den bli sendt i retur. Hvis du vil at vi skal sende varen på nytt vil du som kunde belastes for frakten. Alle pakker sendes med sporing. 

 

Leveransevilkår:

Postnord gir deg beskjed når pakken har ankommet postkontoret. Postnord sender deg en påminnelse dersom du ikke har hentet pakken. Hvis du ikke henter pakken din vil den bli sendt i retur til oss. Du vil bli belastet med et gebyr på 250 kr for uavhentede pakker for å dekke kostnadene vi får med dette. 

 

Reklamasjon:

Hvis varen er skadet ved levering send oss en mail så fort som mulig på:  post@happyliving.no

Ser du at emballasjen er skadet, ta bilde av emballasjen før du pakker opp. Bilde av emballasjen og skaden på varen sendes som vedlegg til din mail. Send med ditt navn og ordrenummer og beskrivelse av skaden på varen. Ta vare på varen og emballasjen til du hører ifra oss. 

 

Angrefrist:

Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Hvis du angrer på kjøpet ditt må du sende varen tilbake til oss. Varen må være hos oss innen 14 dager etter du har mottat varen. Varen må være i sin originalemballasje. Varer som ikke er i sin originalemballasje kan ikke byttes eller sendes i retur. Ikke fest tape eller lignende på originalemballasjen til varen, da får vi ikke solgt denne igjen. Fyll ut angrerettskjema som følger med ordren og legg det med varen hvis du ønsker å benytte deg av angreretten. 

 

Pakken sendes tilbake til oss godt emballert så den ikke kan bli skadet. Vi ønsker at du sender varene tilbake med sporing. Da er pakken forsikret og den kan spores. Det er du som kjøper som må betale fraktkostnaden det koster for å sende en pakke i retur til oss. 

 

 

 

Returen sendes til:

Happy Living AS

Grendeveien 19

3188 Horten

 

 

Endringer i vilkårene:

Selger forbeholder seg retten til å endre og oppdatere næværende vilkår.

 

Taushetsplikt:

Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og blir ikke spredd videre til utenforstående.